RSS

salatalık ve yumurta dolmaları...


yine birikmiş tarifler , masalar ve nerdeyse bitecek olmasına rağmen hala kışa alışamamış olan ben....

baharı iple çekiyorum resmen..

benim ki kış ayında zaten ruhum sıkılır, bide bunu ankarada yaşadığımı düşünürsek baya bi zor..:(

hal böyle olunca da blog unutulup gidiyo malesef...:S

neyse tarife geçeyim.

çok basit ve şık bi sunum yine...çokta lezzetli...


salatalık dolmaları için büyük boy salatalıkları alıyoruz.3-4 santim arayla dilimliyoruz..sonra dilimlediğimz bölümleri kabak oyar gibi oyuyoruz içlerini..bi kenarda beyaz peynirin içine ince kıyılmış dereotu,krempeynir,çörekotu, ekliyoruz..bu esnada sizde güzel olacağını düşündüğünüz eklemeler yapabilirsiniz serbest..sonrada salatalıkların içini bu harçla dolduruyoruz...

yumurta dolmalarında ise yumurtaları haşlayıp ikiye bölüyoruz uzunlamasına..sonra sarılarını bi kapa alıp içine mayonez krem peynir kırmızı biber ekliyoruz..gene arzuya göre farklı şeylerde kullanabilirsiniz..sonra karışımı sıkma torbasına koyup yumurta beyazlarının içine sıkıyoruz.hepsi bu kadar dediğim gibi çoook basit ama şık bi sunum çıkıyo ortaya..tavsiye ederim..afiyet olsun şimdiden...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 yorum:

gutguturuna dedi ki...

ödülünü almaya bloğuma bekliyorum:))sevgilerimle..

Yorum Gönder

daha dumanı üstündeyken yorumunu bırakabilirsin..:)