RSS

damla çikolatalı kurabiye


yeniden merhabalar..

özledim bloğumu yine baya uzun bi ara verdim....

umarım herkes huzurlu mutlu ve sağlıklıdır..

girmeyince doğru düzgün kimseyide takip edemedim....

bugün sizlere kızımın kreşine gitmek üzere yaptığım damla çikolatalı kurabiyeleri paylaşıyorum....

ilk defa yapacaktım o yüzden tarif arama kısmı biraz uzun sürdü...

çünkü hemen her tarifte margarin bi hayli fazla kullanılıyo...

sonunda bu tarifi buldum...

diğerlerine nisbeten daha az margarin var içinde....

tadına gelince..ıııımmmmm....

"anne eli değmiş gibi"

tıpkı hanımeller damla çikolatalı gibi oldu...

kızımda çok beğendi....

sizde sevdiklerinize afiyetle ikram edebilirsiniz....


malzemeler...

yarım paket yumuşamış margarin

1 küçük çay bardağı sıvıyağ

1 yumurta

1 su bardağı+2 çorba kaşığı şeker

1 paket k.tozu

1 paket vanilya

1 su bardağı damla çikolata

1 çimdik tuz

alabildiği kadar un


yapılışı....

yumurta şeker sıvıyağ ve margarini şeker eriyenceye kadar iyice karıştırın.sonra kabartma tozu vanilya tuz ve yavaş yavaş unu ekleyin.hamur tutmaya başlayınca çikolataları ilave edin.sonra hamuru iyice özleştirn..kurabiye kıvamına gelince ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp elinizle yuvarlayıp yassılaştırdıktan sonra tepsiye dizin....önceden ısıtılmış 180 dereceli fırında pembeleşinceye kadar pişirin...afiyet olsun...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 yorum:

emelce yemek dedi ki...

maalesef güzel seylerin icindekiler cogunlukla sagliksiz oluyor ama degiyor degil mi,cok güzel olmuslar,belli

Deli Anne dedi ki...

akşam yemeğini atlayınca geç saatte yemeyeyim dedim ama şimdi bu enfes görüntü mahvetti beni..:)

Yorum Gönder

daha dumanı üstündeyken yorumunu bırakabilirsin..:)