RSS

kaşarlı ve salamlı kanepeler...


söz verdiğim üzere ilk fırsatta masadaki tarifleri eklemeye başladım..:D

inşallah devamınıda bu hızla getiririm..:D:D:D


bu şeker şeyleri herzamanki gibi hünerli bayanda gördüm ilk...

zaten bu sorfadaki tarifleri verirkende göreceksiniz çok sık faydalanıyorum sitesinden..:)

zevkime çok yakın damak tadı..ve tarifleride çok kesin...


buyrun yapılışı...


tost ekmeklerini 4 e bölün.kaşarlı yapacaklarınızın üzerine zeytin ezmesi sürün.ve kurabiye kalıbıyla kestiğiniz kaşar dilimini yerleştirin.salamlı olanlarda ise ben sadece kalıpla kestiğim salamın arka kısmınsa azcık yapışması için mayonez sürdüm..ben papatya kalıbı kullandım..sizde elinizdeki kalıplarla yapabilirsiniz...afiyet olsun...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 yorum:

lezzet sarayı dedi ki...

çok şeker olmuşlar gerçekten de ellerine sağlık.

Yorum Gönder

daha dumanı üstündeyken yorumunu bırakabilirsin..:)