RSS

sultan lokumu...



karlı puslu ve soğuuuk ankara günlerinden hepinize merhabalar...
şu an dışarıdaki sıcaklık -9 derece ..(:
bu tarif aslında uzuuun zamandır yaptığım fakat
yapıldığı anda hemen tükendiği için bi türlü fotoğraflayamadığım tariflerimden..:P
en son kızımın arkadaşlarını anneleriyle beraber davet ettiğimizde fotoğrafladım sizler için..
mutlaka denemenizi tavsiye ederim...
malzemeler:
yarım paket margarin
1 bardak şeker
1 bardaktan 2 kaşık fazla un
1 paket vanilya
5 bardak süt
üzerini bulamak için:
hindistan cevizi
içi için :
fındık veya antep fıstığı içi
yapılışı:
margarini eritin.içine unu ilave edip kavurun.sonra şekeride ilave edin.iyice kavurduktan sonra azar azar sütü ilave edin.göz göz kaynayınca ocaktan alın ve vanilyasınıda ilave edip iyice çırpın.sonra ıslatığınız borcama döküp iyice soğumasını bekleyin..iyice soğuduğuktan sonra elinizi ıslatıp ceviz büyüklüğünde parçalar koparın içine fındık veya fıstık içi bastırarak yuvarlayın ve hindistan cevizine bulayın.(ben burda en son birazda fındık tozuna buladım) sonra buz dolabında en az 1 saat kadar dinlendikten sonra servis yapın ..afiyet olsuunn...
bu da kızımınarkadaşları geldiğinde ki davet masamız..masadaki diğer tarifleride sırayla en kısa zamanda ekliycem..(fotoğraf için özür dilderim nedendir bilmiyorum ama son fotoğraflarımı bi türlü yükleyemiyorum bozuk çıkıyo:(()

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 yorum:

Limon çiçekleri dedi ki...

Hemmen yorumumu bırakayım:)..Benim canım nasıl istedi şimdi bilseniz bu lokumdan..Yarın yapsam?Ellerinize sağlık.Bu arada kar keyfi güzeldir,yolda olanlara Allah kolaylık versin çünkü bu hafta ' günlüğüne ankarada bunu yaşadık.Sevgiyle kalın.

Yorum Gönder

daha dumanı üstündeyken yorumunu bırakabilirsin..:)