RSS

jelli tavuk göhsü....

doğum günü sofrasının sevilen tatlarından biriydi..

özellikle çocuklar pek bi beğendi...
normelde jöle evime almam içinde jelatin olduğu için
bu yeni ürün jöleye alternatif
bitkisel jel..
bende bu tarifin jöleli olanını epey bi eskiden yine bi blog sitesinde görmüştüm
beğenmiştim fakat jöle kullanmadığım için yapamamıştım..
bu ürünü bulduğum iyi oldu...

malzemeler:
jeli için:
1 paket dr.oetker çilekli bitkisel jel
hazırlamak için kutunun üzerindeki miktarda su
tavuk göhsü için:
yarım paket margarin
1 su bardağı un
1 su bardağı toz şeker
5 bardak süt
bi parça damla sakızı
yapılışı:
önce jeli hazırlayın.bardaklara yarımşar kepçe kadar koyun.bardakları hafif eğimli olacak şekilde yatırıp (ben bunun için altına havlu koydum)buz dolabında jel kendini tutana kadar bekletin.yaklaşık 1 saat kadar.o sırada tavuk göhsünü hazırlayın.margarini eritin.üzerine unu ve şekeri katıp iyice kavurun.sütünü ekleyip göz göz oluncaya kadar pişirin.altını kapatmadan içine damla sakızını ilave edin.altını kapattıktan sonra mikserle 10-15 dk kadar çırpın.dolaptan bardakları çıkarın.ve kalıplaşan jellerin üzerine tavuk göhsünü ilave edin.soğumaya bırakın.fındık veya fıstıkla süsleyip servis yapın.afiyet olsun...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

ellerinize sağlık sunum şekli ile bencede süper:))

Mutlu hafta sonları:)

Yorum Gönder

daha dumanı üstündeyken yorumunu bırakabilirsin..:)