RSS

bloğumda niyetli...:D

farkındayım artık fincan böreğinden böööğ geldi...

inanın yeni tarifler vermeyi bende çok istiyorum...
hatta tarif yazmadığım ve yazmıycam için inanın bloğu açasım bile olmuyor..

ilk iftarımızı haftasonu eşimin iş yeri arkadaş grubuna verdik...
çok kalabalık ve yorucuydu aslında..
fotoğraflanacak tarifi koyulacak o kadar şey vardı ki aslında...
ama misafirler zile bastığında ben daha son salata tabağını masaya yeni yerleştiriyodum
ve malumunuz hiç fotoğraf çekemedim..
aslında masalarda çok hoş görünüyodu tamda batan güneş manzarası eşliğinde...
bu haftasonu bi grubu daha ağırlıycaz.
inşallah bu sefer daha erken davranıp her detayı fotoğraflamak istiyorum...

ama bu kadar yazmışken hiç tarif eklememekte olmaz..
arşivden buldum...
ben buna "temiz tost"diyorum..
benim gibi tosta bayılan fakat yaptıktan sonra makineyi temizlemekten nefret edenler için çok pratik bi yöntem..yağlı kağıdı serin makinenize yapın tostunuzu...
eğer ketçap falan bulaşmadıysa defalarcada kullanabilirsiniz..
hem üstelik makinem bulaşacak diye korkmadan salçalı ketçaplı domatesli tostlarınızı bile rahatça yapabilirsiniz...

hadi afiyet olsun...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 yorum:

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

ben niyetliyim blogumda niyetli olsun diyosunuz yani
ellerinize saglik

emelce yemek dedi ki...

valla cok iyi fikirmis ben de biktim tost makinesini devamli yikamaktan sagol

Cafe Pepela dedi ki...

Es-Selam..
Kesinlikle harika bir fikir,ben de bu şekilde yapıyorum,tertemiz:)
Muhabbetle,cici iftarlar diliyorum gülüm.

hafsahatun dedi ki...

çok teşekkür ediyorum yorumlarınız için...
hiç yazmadığım zamanlarda da beni yanlız bırakmadığınız için teşekkür ederim...
selametle...

sarkaç dedi ki...

Fikir mükemmel, teşekkürler.
Ayrıca insanın hayatı sadece blog değil ki. Eğer uzun soluklu olacaksa arada fasılalar da gerekli.
Hayırlı bereketli Ramazanlar

Yorum Gönder

daha dumanı üstündeyken yorumunu bırakabilirsin..:)